Aku menulis apa yang ingin aku tulis, bukan yang ingin kamu baca.

Saturday, April 20, 2013

Stress

"jika kamu mau selangkah lebih depan dari orang lain, maka kamu harus mau selangkah lebih lelah dari orang lain" -fifa-

gue yang nulis itu, tp sampe sekarang gue masih belon bisa implementasiinnya. Ya Allah, rsanya kayak udah ga sanggup lagi. gue ga tau gue lagi stress atau gimana. gue kacau banget. capek banget. semuanya capek. body gue capek. brain gue capek. heart gue capek. eyes gue capek. semuanya.
emang sih kalo gue mau better, gue harus kayak gini.  Ya Allah, bantu gue.
padahal ini belum UTS, gue udah capek semua aplagi kalo udah UTS. gue kalo ke kampus udah kayak spiderman aja. dateng telat n berantakan banget. mana muka tampak kecapean terus. pucet, mata panda. gue ga tau harus gimana. tidur aja susah, padahal capeknya bukan main. kadang gue sampe mijet2 kepala gue sendiri sangking pusingnya. sampe ga ketulungan. celana jadi longgar semua. gue belon sempet nimbang badan sih. tapi kayakna gue turun 10 kg deh. sedih banget.
Temen gue sampe miris banget lihat gue. "Fifaaaa tiduuuur!!! Fifaaa tiduuuur!!" katanya. ada juga yg sampe nangis gara-gara mimpiin gue jadi gila coz kebanyakan pikiran.
Ya Allah, semoga gue bisa melalui ini. terimakasih ya Allah. gue udah lolos PKM, udah lolos ON MIPA. dan gue emang orang yang ga mau setengah2. semoga gue bisa jadi the best. Amin.

2 comments:

  1. Hey There. I discovered your weblog the use of msn. That is an extremely neatly
    written article. I'll be sure to bookmark it and come back to learn extra of your helpful information. Thanks for the post. I'll definitely return.


    my homepage: home equity Lines of credit for bad credit

    ReplyDelete
  2. hey there and thank you for your information – I've definitely picked up something new from right here. I did however expertise some technical points using this site, as I experienced to reload the web site many times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web host is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances times will often affect your placement in google and could damage your quality score if advertising
    and marketing with Adwords. Well I'm adding this RSS to my e-mail and could look out for a lot more of your respective interesting content. Ensure that you update this again soon.

    Feel free to surf to my blog post Work From Home Companies

    ReplyDelete

Social Profiles

Twitter Facebook Google Plus LinkedIn RSS Feed Email Pinterest

My picture

I want to live my life to the absolute fullest, to open my eyes to be all i can be, to travel roads not taken, to meet faces unknown, to feel the wind, to touch the star
I promise to discover myself, to stand tall with greatness, to chase down and catch every dream
LIFE IS AN ADVENTURE

Popular Posts

Google+ Followers

Follow by Email

Total Pageviews

Instagram

Instagram

Follow Me

Copyright © Vhiefa | Powered by Blogger
Design by Lizard Themes | Blogger Theme by Lasantha - PremiumBloggerTemplates.com